Tuvojoties eiro, bankas palielina pakalpojumu maksas

 

Foto: Reuters/Scanpix

Pirms eiro ieviešanas bankas akcentē, ka kontos esošie lati bez maksas tiks konvertēti eiro. Savukārt vairākas banku darbības, mainot citu pakalpojumu cenas, raisījušas diskusijas, vai šāda rīcība nav saistīta ar to, lai kompensētu valūtas maiņas radītos izdevumus.

Swedbank klienti novērojuši, ka kādreiz banka izsniedza Visa Electron un Maestro kartes, kas maksāja 5 Ls gadā. Tagad tās «aizvietotas» ar MasterCard Debit kartēm, kas maksā 0,85 Ls mēnesī jeb 10,20 Ls gadā.

Klientiem ir bažas, ka tādā veidā ir mēģināt paslēpt maksas dubultošanu.

Savukārt Swedbank preses sekretāre Kristīne Jakubovska TVNET skaidroja, ka minētā karte ir cita veida karte un ar plašāku funkcionalitāti, nekā tās, ar ko tā tiek salīdzināta.

Jaunā veida kartēm kopš izdošanas sākuma ir bijusi mēneša maksa. Gada maksa tika atcelta, lai klientiem nav jāmaksā par periodu, kad karte ir slēgta, piemēram, ja tiek pazaudēta.

Klientiem jālieto dārgākās kartes

Viņa apstiprināja, ka banka iepriekšējās kartes, kam bija konstanta gada maksa, vairs nepiedāvā. Tādējādi klientiem jālieto jaunās kartes, par ko jāmaksā vairāk.

MasterCard par Swedbank Grupas pamata stratēģisko partneri karšu izsniegšanā kļuva jau vairāk nekā pirms gada, 2012.gada pavasarī. Līdz ar sadarbības uzsākšanu Swedbank attīstīja jaunu debetkaršu un kredītkaršu klāstu un kvalitāti, kas ietver virkni jaunu priekšrocību un iespēju klientiem.

Nav vienīgā banka, kam mainās pakalpojumu cenas

Klienti arī novērojuši, ka SEB banka paaugstinājusi komisiju par maksājumu skaidrā naudā uz savas bankas kontu – no 1 uz 3 Ls.

SEB bankas Mārketinga un komunikācijas pārvaldes ārējās komunikācijas projektu vadītāja Kristīne Martinsone TVNET skaidroja, ka banka savu pakalpojumu cenrādi pārskata vairākas reizes gadā.

Neatkarīgi no izmaiņu biežuma, banka vadās pēc principa, ka tie pakalpojumi, kas veicami elektroniskajos bankas kanālos, klientam izmaksās mazāk, nekā līdzvērtīgs pakalpojums, kas veikts filiālē – gan pārskaitījumu veikšana, gan arī skaidras naudas iemaksa kontā.

Šo stratēģiju ļauj īstenot SEB bankas paveiktais elektronisko kanālu pieejamības attīstībā un fakts, ka vairāku finanšu pakalpojumu veikšanai klientam nebūt nav nepieciešama filiāles klātesamība un speciālista palīdzība.

Avots: http://www.financenet.lv

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

w

Connecting to %s