Iniciatīvai ‘Godīgs eiro ieviesējs’ pievienojušies 1007 uzņēmumi

Iniciatīvai 'Godīgs eiro ieviesējs' pievienojušies 1007 uzņēmumi

Kopš 12. jūlija valsts un komersantu kopīgi uzsāktai iniciatīvai “Godīgs eiro ieviesējs”, kuras mērķis ir aicināt uzņēmējus veikt pareizu un precīzu cenu pārrēķinu un norādīšanu gan pirms, gan pēc eiro ieviešanas, pievienojušies 1007 uzņēmēji no visas Latvijas. Visaktīvāk iniciatīvu atbalsta uzņēmumi Rīgā, taču liela aktivitāte vērojama arī reģionos, portāls “Delfi” uzzināja Ekonomikas ministrijā (EM).

Līdz šim iniciatīvai “Godīgs eiro ieviesējs” pievienojušies 1007 uzņēmumi no visas Latvijas, kopumā reģistrējot vairāk, nekā 8 000 vietas Latvijā, kur izvietotas iniciatīvas uzlīmes. Visaktīvākie ir Rīgas reģiona uzņēmēji, kur kopumā pievienojušies 642 uzņēmumi, tai seko Vidzeme ar reģistrētiem 199 uzņēmumiem, Kurzemē iniciatīvai pievienojušies 172 uzņēmumi, Zemgalē – 118 un Latgalē 101.

Kā norāda iniciatīvas “Godīgs eiro ieviesējs” dalībnieks ar 1000. pievienošanās numuru – uzņēmuma “ESCdatori” vadītājs Agris Mārtinsons no Kokneses, sava uzņēmuma ietvaros viņš izjūt praktiskos ieguvumus eiro ieviešanas procesā. Eiro ieviešana uzņēmumam sniedz daudz jaunus ieguvumus, piemēram, līdzekļu ietaupījumu no naudas konvertācijas izdevumiem, jo prece tiek iepirkta no sadarbības partneriem ES valstīs.

Paralēli iniciatīvas aktivitātēm Latvijas reģionos iedzīvotāji aktīvi izmanto mājas lapā http://www.godīgs.lv piedāvāto iespēju ieteikt uzņēmumus, kam būtu jāpievienojas iniciatīvai.

Iniciatīvu “Godīgs eiro ieviesējs” koordinē Ekonomikas ministrija un sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadības konsultāciju uzņēmums “LEAD. Korporatīvā komunikācija”, to atbalsta “Latvijas Pasts” un “Lursoft”. Iniciatīvas Memoranda juridiskais konsultants – zvērināts advokāts Jānis Jurkāns (zvērinātu advokātu birojs “O.Cers un J.Jurkāns”).Kopumā iedzīvotāji ieteikuši vairāk kā 300 dažādus komersantus, sniedzot pozitīvas atsauksmes par līdzšinējo sadarbību un uzsverot šo konkrēto uzņēmumu nozīmību. Godprātīgu eiro ieviešanas procesu iedzīvotāji saista arī ar tādām klientu apkalpošanas un labas komercprakses vērtībām kā laipnību, informētību un atsaucību, – par to liecina iedzīvotāju iesūtītie ieteikto uzņēmumu apraksti.

Pārpublicēts no http://www.delfi.lv

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s