Crispin Porter + Bogusky vadītājs un MDC Partners galvenais stratēģis Chuck Porter no ASV

 

 Grūti noticēt, vai ne? Bet, nē, tas nav aprīļa joks un, jā, reklāmas leģenda, pasaules vadošā radošā haizivs ar vairāk kā 40 gadu stāžu reklāmas ūdeņos, Crispin Porter + Bogusky vadītājs, bijušais Ņujorkas “Advertising Week” priekšsēdētājs un “American Association of Advertising Agencies” vadītājs, visu iespējamo un vairumam šķietami neiespējamo apbalvojumu laureāts, pēc izglītības žurnālists un jurists, pēc aicinājuma viss, kas vēlētos būt jebkurš no mums…dāmas un kungi – jau 16.maijā LADC ar lekciju viesosies pats Chuck Porter

Tiekamies 16.maijā plkst. 17.00 Kultūras un mākslas galerijā NOASS, kas vārda tiešā nozīmē atrodas uz Daugavas. Ieradīsimies laicīgi, sasēdīsimies kompakti un jau plkst. 17.00 klausīsimies Chuck Porter sagatavotajā lekcijā, bet uzreiz pēc tam – pavadīsim savu piektdienas vakaru NOASS viesmīlīgajās telpās, sēžot turpat terasē, mauriņā vai pie Daugavas, kur neoficiālā gaisotnē satiksim sen neredzētus kolēģus, lai papļāpātu par jauno un aizmirsto. Un, protams, iepazīsimies ar vakara vaininieku Chuck Porter.
Pēc 16 gadu ilgas un starptautiskiem reklāmas apbalvojumiem bagātas karjeras freelance tekstu autora amatā, 1988.gadā Chuck Porter pievienojās “Crispin” aģentūrai kā radošais direktors un partneris, kā rezultātā to pārsauca par “Crispin & Porter”. Gadu vēlāk Art Director amatā Chuck pieņēma Alex Bogusky, kas vēlāk kļuva par aģentūras partneri. Šī savienība izrādījās gana veiksmīga, lai jau pēc pāris gadiem aģentūras darbinieku apjoms dubultotos un tā iegūtu stabilu vietu starp top 15 radošākajiem veidojumiem ASV.
Jau kopš deviņdesmitajiem CP+B komanda radījusi vairākas pasaules slavu iemantojušas kampaņas tādiem zīmoliem kā “Mini“, “Domino’s Pizza“, “Burger King” u.c., kurām pateicoties, pasaule iepazina mūsdienās tik pašsaprotamus terminus kā “interaktivitāte” un “viral”.
Pašreiz aģentūrā strādā ap 800 cilvēku birojos Miami, Bouiderā, Los Andželosā, Londonā un Gotenbergā Zviedrijā. CP+B’s strādā ar tādiem klientiem kā “Microsoft“, “Best Buy“, “KRAFT“, “Domino’s” un “Charles Schwab“. Par CP+B raksta tādos pasaulē zināmos izdevumos kā “New York Times“, “Wall Street Journal“, “BusinessWeek“, “Forbes“, “Fast Company” u.c. 2009.gadā “Advertising Age“, “Adweek” un “Creativity Magazine” CP+B titulēja kā “Agency of the Year”, bet 2010.gadā “Advertising Age” CP+B kronēja par “Agency of the Decade”.
Papildus tam, Chuck Porter ir “MDC Partners” – CP+B mātes uzņēmuma – galvenais stratēģis.
Lekcija notiks angļu valodā. Vietu skaits ir ierobežots, tāpēc lekcijai lūgums pieteikties laicīgi, rakstot anete@ladc.lv.
Kas: Vakars ar Chuck Porter (CP+B, MDC Partners, USA) – lekcija un pēclekcijas kopābūšana
Kad: 16.maijs
Cikos: 17.00
Kur: Kultūras un mākslas galerija NOASS (AB dabis 2)
Cik: Biedriem un partneriem – bez maksas, fiziskām personām – EUR 35, juridiskām – EUR 86 (PVN iekļauts cenā)
VĒLOS PIETEIKTIES CHUCK PORTER LEKCIJAI
Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s